Advertentie

ACheckin - SmartOffice voor Android

  • Gratis

  • In Nederlands
  • V 4.0
  • 4.7

    (0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

ACheckin - SmartOffice: Een uitgebreide oplossing voor resourcebeheer.

ACheckin - SmartOffice is een gratis Android app ontwikkeld door ACheckin die een multi-platform oplossing biedt voor het beheren van bedrijfsmiddelen en personeel. Het stelt managers in staat om werknemersaanwezigheid, vakantierapporten, werkschema's en voortgangsrapporten bij te houden en biedt hen snelle rapporten en meldingen. De app ondersteunt tijdregistratie, inchecken, het tellen van werkdagen en online verlofaanvragen.

Met ACheckin kunnen managers personeel, projecten en bedrijfsmiddelen beheren op één applicatie en de bedrijfscultuur bevorderen door middel van functies zoals interne prikborden, begroetingen en felicitaties. De app biedt ook intelligent middelenbeheer om de activiteit en efficiëntie van het gebruik van kantoorsystemen, vergaderruimtes, apparatuur en persoonlijke apparaten die door het bedrijf worden geleverd, bij te houden.

ACheckin wordt regelmatig bijgewerkt om functies en diensten toe te voegen ter ondersteuning van effectief bedrijfsmiddelenbeheer en is toegewijd aan het veilig houden van bedrijfsinformatie en systeemoperaties via OTP-code en tweelaagse verificatie. Download ACheckin - SmartOffice nu en ervaar de voordelen van deze uitgebreide oplossing voor middelenbeheer.

Programma is beschikbaar in andere talen


ACheckin - SmartOffice voor Android

  • Gratis

  • In Nederlands
  • V 4.0
  • 4.7

    (0)
  • Beveiligingsstatus


Beoordelingen about ACheckin - SmartOffice

Heeft u geprobeerd ACheckin - SmartOffice? Wees de eerste om uw mening te verlaten!


Advertentie

Verken Apps

Advertentie

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.